מרכזיה לעסקים קטנים - נטפון תקשורת
16304
rtl,page-template-default,page,page-id-16304,page-child,parent-pageid-16197,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

מרכזיה לעסקים קטנים

מרכזייה לעסקים קטנים

בעידן שלנו כיום, עם המכשירים הניידים החכמים, הזמינות המידית של כל אחד, המילה "מרכזייה" נשמעת מעט מיושנת ולא ממש קשורה לכל הטכנולוגיה המתקדמת מסביב.

לא כך הדבר כאשר מדובר על עסקים קטנים. כבודם של המכשירים הסלולריים במקומם, אך אין הם מאפשרים ניהול תקין ויעיל של העסק, לכן, בכל הקשור לעבודת תקשורת טלפונית איכותית במשרד, אין מתאימה יותר ממרכזיה לעסקים קטנים.

נעים להכיר: מרכזיה לעסקים קטנים

כפי שציינו קודם, מרכזיה היא לא הדבר הראשון שחושבים עליו כאשר מקימים עסק קטן, אך כל עסק למעשה, עם מספר עובדים, עם עמדות עבודה וחדרים פזורים, זקוק למרכזייה טלפונית על מנת לאפשר ניהול תקין ויעיל.

מרכזייה לעסקים קטנים מתאימה לכל עסק באשר הוא ולכל מקום בו נמצא העסק, גם אם יש בו עובדים אשר עובדים מהבית, או במידה והעסק שלכם הוא עסק שנמצא בתנועה כל הזמן. מסיבה זו, מרכזיה לעסקים קטנים אשר תתאים לכם, היא מרכזיית IP אשר ניתנת לחיבור גם עם טלפונים ניידים.

כיצד בוחרים מרכזייה לעסקים קטנים?

 

  • נתחיל במובן מאליו- צורך. לכל עסק/ משרד, גדול או קטן ככל שיהיה, ישנם צרכים ספציפיים עבור כל מכשיר/ פריט/ ריהוט אותו מתכננים לרכוש, כך גם כאן, מרכזייה לעסקים קטנים נבחרת עפ"י הצורך עליו אנו מעוניינים לענות.
  • שלוחות. כעסק קטן, המעסיק מספר עובדים קטן, כך גם מספר השלוחות אשר יידרשו לכם.  ולכן התקנת המרכזייה שלכם לא תהיה מסובכת ו/או מורכבת יתר על המידה.
  • מרכזיית IP נדבר מעט טכנולוגיה ונמליץ על מרכזייתIP  (internet protocoI) המחוברת לרשת, מייעלת את העבודה וחוסכת בעלויות השוטפות ובהתקנה (ע"י הורדת הצורך בהתקנת קו טלפון וכבלים)
  • תעריף שיחות נמוך. חשוב לדעת כי בשימוש שוטף, מרכזייה לעסקים קטנים מוזילה את תעריף השיחות בארץ ובחו"ל עקב הביסוס על רשת האינטרנט בה למרחק, אין משמעות.

נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם שירות מכירה והתקנה של מרכזייה לעסקים קטנים, תוך ליווי בהפעלה עד להרצתה באופן שוטף.

 

פנו אלינו לייעוץ מקצועי ואמין המתאים לכל דרישה וצורך שלכם.

 

קרא עוד: מרכזייה לעסק

Call Now Button




צרו איתנו קשר