מכירים את תמונת המרכזנית עם כמה אפרכסות טלפון צמודות לאוזניה וחוטים משתרבבים בכל מקום? כך היה נראה "נתב השיחות" בעבר. כיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, הכל קורה "מעצמו" באופן מתוכנת, ללא צורך מגע יד אדם.
מהו נתב שיחות?
נתב שיחות/ מענה קולי, הוא טכנולוגיה המולבשת ישירות על מערכת הטלפוניה של העסק. זהו מענה אוטומטי למתקשרים לבית העסק/ המפעל/ המשרד ומשולב פתיח/ תפריט קולי חכם, בעל יכולות ניתוב מתקדמות ומטרתו העיקרית של נתב שיחות היא, מתן מענה ללקוח והעברתו ליעד הנכון, תוך זמן קצר. למשל: "שלום, ברוכים הבאים ל…..למחלקת המכירות נא הקישו 1 לשירות לקוחות 2 " וכו'….
נתב שיחות- יתרונות
מדוע מומלץ לרכוש נתב שיחות לעסק? מהטעם הפשוט והוא יתרונות מרובים מול 0 חסרונות.
בעל עסק המעוניין להתייעל ולהתקדם, ליצר זרימה של שיחות נכנסות לעסק ללא עיכובים ומתן שירות לקוחות רציף וזמין, יימצא סל פתרונות מלא ושלם באמצעות נתב השיחות.
יתרונות נתב השיחות רבים, הנה כמה מהם:
- שדרוג תדמית העסק. בין אם מדובר על עסק גדול, בינוני או קטן, נתב שיחות לעסק משפר את תדמיתו כלפי חוץ ומשדר עסק מוצלח ועובד.
- קיצור זמני המתנה וניתוב השיחות בשעות העומס והגעה לכל יעד/ מחלקה/ שלוחה בעסק בזמן קצר ביותר.
- חיסכון בעלויות. מעצם העובדה שנתב שיחות מולבש על מערכת הטלפוניה של העסק, העלויות הנלוות מזעריות, ואין צורך בהתקנה ו/או אחזקה של ציוד נילווה יקר.
- ממשק פשוט וידידותי למשתמש.