מרכזיות לעסקים קטנים - נטפון תקשורת
16372
rtl,page-template-default,page,page-id-16372,page-child,parent-pageid-16197,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

מרכזיות לעסקים קטנים

מרכזיות לעסקים קטנים

מרכזיות הפכו לחלק בתי נפרד מהציוד הנדרש לעסקים, גם הגדולים וגם הקטנים שבהם. למעשה, כל עסק עם מספר עובדים, מומלץ לו כי ירכוש כזו. מאמר זה עוסק במרכזיות לעסקים קטנים ויתרונותיהן.

יתרונות מרכזיות לעסקים קטנים

מרכזיות לעסקים קטנים מאפשרות ניהול יעיל ושוטף של העסק, כל עוד הן מתאימות לצורך הספציפי שלו. מרכזיות לעסקים קטנים ניתנות לרכישה אצל ספקי תקשורת רבים, אך על מנת לקבל מענה מותאם ומדויק, אנו בנטפון פתרונות תקשורת, מציעים ללקוחותינו שירות מקיף ומלא של מרכזיות לעסקים קטנים, החל מרכישה והתקנה עובר דרך תפעול ותחזוקה וכמובן שירות לקוחות מקצועי וזמין, כל זאת על מנת לאפשר לכם עסק יעיל עם יכולות תקשורת מודרניות ומתקדמות.

מרכזיות לעסקים קטנים- כיצד לבחור מה מתאים?

כפי שציינו קודם, הצלחה בבחירת המרכזייה המתאימה, מקורה, בהתאמת הצרכים של העסק. בטרם הרכישה, אנו נפגשים עם בעלי העסקים המעוניינים לרכוש מרכזיות לעסקים קטנים, ומעלים על הכתב את אפיון העסק, תרשים זרימת השיחות הנכנסות, ניתובן ומטרת השיחה הנכנסת (ייעוץ/ קנייה..). על פי דרישות אלו, אנו בונים עבור בעלי העסקים הפונים אלינו, את אפיון המרכזייה, שאמורה לכלול מספר שלוחות (כמס' העובדים) כאשר כל שלוחה מוגדרת ספציפית.

מרכזיות לעסקים קטנים מייעלות מאד את העבודה בעסק, כמו גם מביאות לחיסכון דרמטי בעלויות השיחות וההתקנה מכיוון שמרכזיות לעסקים קטנים "יושבות" על הרשת האינטרנטית הקיימת. מרכזיות אלו אינן מצריכות תשתית חדשה.

אילו תכונות קיימות במרכזיות לעסקים קטנים?

  • ניהול נוח ומעקב אחרי השיחות הנכנסות.
  • חיבור מכשירים ניידים (סמארטפונים).
  • עמדות בחו"ל/ בבית העובד.
  • הודעות בתא הקולי- מועברות במייל.
  • מוסיקת המתנה.

ועוד דרישות מתואמות שונות.

מרכזיה עם אבא ואמא

בסופו של דבר, מרכזיות לעסקים קטנים אמורות להעניק לבעל העסק, שקט נפשי, מתוך הנחה שהכל עובד וזורם כפי שצריך והמטרות אשר הציב לעצמו, ברכישת המרכזייה, אכן מושגות ובמלואן. נטפון פתרונות תקשורת היא חברה וותיקה ובעלת ניסיון מקצועי רב שנים. לקוחותינו הרבים, בארץ ובחו"ל זוכים למענה מיטבי ומלא בכל הקשור לפתרונות תקשורת וטלפוניה, כמו גם שירות לקוחות רציף, אמין ומקצועי, מתוך הנחה שאין זה משנה איזו מרכזייה רכשתם, יש לכם תמיד למי לפנות בכל תקלה ו/או שאלה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

לפרטים נוספים ומידע ייעוץ ומכירה נוספים פנו אלינו  מוקד המכירות שלנו 03-9278900

Call Now Button




צרו איתנו קשר