תיאור המוצר
BCT הינה מערכת CallCenter משולבת business connectivity ורתימה של כלל עובדי החברה לשיתוף מידע ארגוני וקשר בין הלקוח לעובדי הארגון.
המערכת מייעלת תהליכי עבודה ורותמת את משאבי החברה למתן מענה איכותי ויעיל בכמה מדיות שונות.
- שיחה קולית
- צ'אט עם נציג
- Web Callback באתר החברה
למערכת דרך חכמה לחבר את עובדי החברה מבלי קשר למיקומו הגאוגרפי של העובד ושימוש בתפקידים מותאמים מראש
מאפייני המערכת:
- עד 200 ערוצי דיבור
- גמישות
- אלפי סוכנים (Agents)
- אלפי עובדים (Employee)
- נתב שיחות
- נתב Email
- CallBack
- הפצת מסרים ליעדים פנימיים וחיצוניים
- הפצת SMS
- דוחות מתוזמנים ובזמן אמת
- מסכי תצוגה בזמן אמת (גם במצגת PowerPoint מותאמת ומעוצבת לפי בקשת הלקוח)
- הקלטת שיחות
- Skill based routing
- Blacklist
- סקר שביעות רצון לפני מענה של נציג שירות או לאחר שיחה עם נציג שירות
- Web Callback כניסה לתור לקבלת שירות מנציג באתר האינטרנט של החברה
- Web Chat – צ'אט עם נציג באתר החברה.
- עמדת מרכזנית – עמדה שרואה את כלל התורים וכל הארגון.
- העברת שיחות בDrag and drop
- אינטגרציה לSkype for business
- אינטגרציה למערכת CRM ארגונית.
- למפרט המלא הקליקו כאן