קול סנטר- מוקד טלפוני - נטפון תקשורת
16229
rtl,page-template-default,page,page-id-16229,page-child,parent-pageid-16197,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

קול סנטר- מוקד טלפוני

NEC Mycalls

המונח קול סנטר "CALL CENTER" מוכר לכולנו מחיי היומיום, בפניותינו למוקדים השונים מעת לעת בעת הצורך למגוון רחב ובשלל תחומים לקבלת שירותי מוקד ומענה טלפוני ואפילו שירותים מצילי חיים כגון: מוקד תמיכה, מוקד תשלומים, מוקד עירוני, מוקד משטרה, מוקד מד"א וכו'

אז מהי מערכת קול סנטר?! תחילה יש להכיר את המושגים שיחדיו מהווים את מערכת הקול סנטר.

מערכת קול סנטר – CALL CENTER SYSTEM הינה מערכת המבוססת על פלטפורמה ע"ג מרכזייה פרטית PBX.

זו יכולה להיות מרכזייה פרטית ובענן מכול סוג IP ,דיגיטלית משולבת ( PURE IP PBX\ DTMA ENABLE PBX) ובלבד שתתמוך בתכונה הנקראת ACD  -Automated Call Distribution הכוונה לחלוקת שיחות באופן אוטומטי עפ"י נגזרת של מספר פרמטרים ומדדים שנקבעים ע"י מנהל המערכת ועפ"י אופי וסוג קול הסנטר כגון זמן המענה לשיחה נכנסת בין נציגי השרות SLA המכונים גם בשם נציגים או סוכן שרות  ACD AGENT..

כאמור ישנה חשיבות ראשונה לרמת השרות ה-SLA הנדרשת והמצופה מכל מוקד שרות עפ"י תפקידו למשל במוקד החרום של משטרת ישראל מוקד 100 נדרשת רמת ה- SLA של שניות בודדות!! לעומת זאת במוקד התשלומים והבירורים יכול ה- SLA  להיות בטווח של מספר דקות ,זאת כאמור עפ"י אפיון של מנהל הקול סנטר ודרישותיו ,על מנהל המערכת ונותן השרות יש לתכנן ולהיערך להקצאות משאבים אירגוניים וכמות סוכנים ונציגים כזו המספקת בכדי לספק מענה זמין ומענה לכל הפניות  ולצמצם את כמות השיחות הננטשות Abandoned Calls כמות שיחות הננטשות הינן חלק מנגזרת של רמת השרות SLA  וממספר גורמים נוספים של המוקד עצמו משוכלל יחד עפ"י ביצועי כל הסוכנים \ מספר נציגים במשמרת במצב LOGIN.

חשוב לציין את חשיבותה הקריטית של המרכזייה \פלטפורמת התקשורת כושר הישרדותה ואת כושר העיבוד של המרכזייה שתדע לתמוך בכל השיחות שאמורות להתקבל ע"י המוקד בשרות רציף ואמין 7\24 365 ימים בשנה ללא נפילות וקריסת מערכות הידוע בשם BHCA- Busy-Hour Call Attempts פרמטר זה הינו חיוני ונחוץ למרכזייה\קול סנטר המנהלים מאות ואלפי שיחות בזמן אמת.

ישנה חשיבות ראשונה במעלה לבחירת פלטפורמת התקשורת המתאימה בעל BHCA גבוה ומתועד ובנוסף שהמרכזייה תתמוך במעבדים כפולים עבור שרידות ויתירות גבוהים עם החלפה חמה Active\Active.

נטפון תקשורת נציגתה הגאה של הענקית הטכנולוגיה היפנית NEC בישראל ניסיון רב שנים בתכנון ייעוץ והקמה של מערכות קול סנטר מכול הסוגים ובכל הגדלים ומתמחה בהקמת ותכנון מוקדי שרות  לסוגיהם כגון מוקדי 106 גבייה הנדסה באמצעות מערכות קול סנטר הרובסטיות והחדשניות  מבית NEC.

מערכת קול סנטר Business ConneCT הינה מסוג: business All-in-one communications for smarter

להלן מספר  תכונות ומאפיינים בולטים בנוסף למערכת קול סנטר:

  • מערכת IVR עד 200 ערוצי דיבור בו זמנית
  • מערכת Unified message
  • הקלטת שיחות והצמדתן
  • מערכת צ'ט אירגונית IM
  • נוכחות \ נראות של כל הארגון presence עם אינטגרציה עם שרת אירגוני
  • מערכת צ'ט – לשיחה בין נציג שרות ללקוח באמצעות דף אינטרנט- WEB CHAT
  • אינטגרציה עם CRM אירגוני כגון SALES FROCE
  • אינטגרציה עם skype for business מיקרוסופט  אופיס 365
  • תמיכה בריבוי שפות
  • ניתוב חכם עפ"י קוד מספר מזוהה
  • עמדת מרכזנית חכמה WEB BASED

לפרטים נוספים ומידע  ייעוץ ומכירה נוספים

פנו אלינו למוקד המכירות 03-9278900

כל הזכויות שמורות לנטפון תקשורת

Call Now Button




צרו איתנו קשר